Hopp til innhold

Ny bok: Å lykkes med media

Noe viktig på hjertet? En sak du brenner for? Altfor mange viktige saker får ikke den oppmerksomheten de fortjener. Synlighet om en sak er ofte det som skal til for å få til forandring. Derfor har jeg skrevet en håndbok om hvordan man kan lykkes med nettopp dette: Å få fram en sak i media.

Jeg har jobbet i flere frivillige organisasjoner, vært politiker, journalist, informasjonsrådgiver og kommunikasjonsdirektør. Erfaringene og triksene jeg har lært herfra har jeg samlet i boka Å lykkes med media. En håndbok for deg som vil sette agenda.

Les mer om boka i omtalen fra forlaget mitt, Res Publica.

Boka er til salgs nå og kan blant annet bestilles i nettbutikken til Ark, Norli eller Tanum. Den finnes også som e-bok.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *